Cele mai bune cadouri personalizate

RĂSPUNSURI PENTRU ÎNTREBĂRILE TALE

GARANȚIE / RETURĂRI

Produsele cumpărate de pe Giftbay.ro sunt returnabile?

Nu. Datorită faptului că toate produsele din magazinul giftbay.ro sunt complet personalizate, clientul nu are dreptul la returnare.

Produsele Giftbay.ro sunt acoperite de garanție?

Produsele achiziționate de pe giftbay.ro sunt acoperite de o garanție de 24 de luni. Această garanție acoperă defectele de fabricație. Decizia finală depinde de Plantwear S.A. Plantwear S.A. acceptă reclamațiile de garanție direct de la clientul final numai dacă produsul a fost achiziționat direct de la Plantwear S.A. Dacă ați achiziționat produsul Giftbay.pl de la un alt vânzător, vă rugăm să-l adresați cu o reclamație (dacă din orice motiv vânzătorul nu dorește să accepte reclamația – vă rugăm să ne informați).

Plantwear S.A. nu este responsabil pentru daunele mecanice rezultate din utilizarea necorespunzătoare a produselor.

Dacă produsul este reparat sau înlocuit cu unul nou în conformitate cu o cerere de garanție – noul produs este acoperit de o nouă perioadă de garanție de 24 de luni.

LIVRARE

Ce metode de livrare sunt disponibile?

Coletele sunt trimise prin curier DPD. În ziua expedierii, vei primi un SMS sau email cu numărul pachetului. În ziua livrării vei primi un alt mesaj care conține contact direct către curier.

Care este timpul de procesare a comenzii?

Datorită naturii afacerii noastre – producția manuală a produselor din lemn – termenul de livrare poate fi de 7-10 zile lucrătoare. Când comanzi un produs cu personalizare, acest timp poate fi puțin mai lung. Timpul de livrare este prelungit și în timpul unui număr crescut de comenzi, adică în perioadă Crăciunului, Black Friday, promoții, reducerii etc.
Dacă ai cerințele speciale, te rugăm să ne contactezi pe contact@giftbay.ro

Trimiteți colete în străinătate?

Există o astfel de posibilitate 🙂

Semnătura mea este necesară la livrare?

Desigur. Este însă suficient ca cineva de acasă să semneze.

PLATĂ

Ce metode de plată acceptați?

Acceptăm plățile în următoarele moduri:

1. Paypal – plată cu soldul PayPal sau cu cardul de credit / debit.

2. PayU – transferuri rapide, plăți cu cardul, BLIK.

3. Plată la livrare.

Cumpărăturile online sunt sigure?

Toate gateway-urile de plată pe care le folosim furnizează conexiuni SSL criptate. Giftbay nu stochează și nu primește detaliile de plată.

ZAMÓWIENIA

Cum să plasez o comandă?

Pentru a plasa o comandă adăugă produsele care îți plac în Coș, apoi accesează pagina de comandă. Completează detaliile tale, alege metoda de livrare, selectează gateway-ul de plată, apoi vei fi redirecționat către o pagină securizată unde vei efectua o plată (nu se aplică dacă ai ales plată la livrare). Confirmarea comenzii va fi trimisă automat după primirea plății – în cazul gateway-urilor de plată durează câteva minute.

Trebuie să creez un cont pentru a face o comandă?

Pentru plasarea unei comenzi nu este necesară crearea unui cont, dar de multe ori trimitem oferte de reducere / promoții pentru clienții care au configurat un cont la noi.

Cum pot anula / modifica comanda?

Dacă dorești să anulezi / schimbi o comandă care nu a fost încă trimisă – contactează-ne imediat la adresa de email: contact@giftbay.ro

Care este timpul de procesare a comenzii?

Datorită naturii afacerii noastre – producția manuală a produselor din lemn – termenul de livrare poate fi de 2 până 7 zile lucrătoare. Când alegi un produs cu personalizare, acest timp poate fi puțin mai lung. Timpul de livrare este prelungit și în timpul unui număr crescut de comenzi, adică în perioadă Crăciunului, Black Friday, reducerii, promoții etc. Dacă ai cerințele speciale, te rugăm să ne contactezi pe contact@giftbay.ro

Ai o întrebare la care nu ai găsit răspunsul? Contactează-ne!

 

Updating…
  • Niciun produs în coș.
Cele mai bune cadouri pentru ziua de naștere -> CLICK!